fredag 3 september 2010

Leta upp & lämna av

Ja, det är ju två HELT olika saker. Sist jag tränade uppletande var på lägret och då kom han in fint den lille bastarden och lämnade av. Men det var då och nu är nu. Idag var planen att få honom att gå ut på djupet, sådär elitdjupt liksom. Vindade in förmålet (bästa busen, miss i protokollet. Den skulle ju egentligen sparas tills han kom in men här skyller vi på avstängd mattehjärna...). Nöjd med hur han gick hyffsat rakt ut och letade, grep och kom in. Nja, inte riktigt in då men längre än halva vägen iaf...Som sagt, kampanj på själva avlämnadet och byte med bästa busen, det är vad jag ska träna tills nästa gång. Sista gången var han riktigt duktig. Tvekade bara liiite (här kan jag dock betraktas som partisk) men kom fint när jag sprang åt andra hållet. Man måste ju han nååånting att träna på, eller?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde att han utan problem gick ut på djupet ALLA gånger.:)MO

Irene sa...

Oj, nu blir jag ju nervös! Ni verkar så seriösa. Planerade. Effektiva. Hur ska man någonsin våga träffa er? Vi som liksom utdelar frolicar på löpande band, när man bajsat till exempel. Eller bara är allmänt söt. Eller tja, för att det är tisdag. Eller torsdag.

Jenny sa...

Men MO, det är ju details. Jag sa ju åt honom att springa ända ut!

Irene, mitt största mål är att framstå som seriös. Sen hur det är i verkligheten är ju en annan femma. Bastian får ju frolicar bara han tittar på mig alla dagar i veckan, han behöver inte ens bajsa liksom!